Preinscripció 20-21

Document: Preinscripció Can Serra Covid19 (calendari, documentació, barems)

En el context social actual, degut a l’emergència sanitària ocasionada per la COVID-19, cal reduir al màxim els tràmits presencials, substituint-los per actuacions telemàtiques. Per tant, us preguem que les persones que pogueu accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil trieu aquesta opció. Degut a les mesures de confinament, la via telemàtica ha de ser l’opció preferent. Opteu per la via presencial només en casos que sigui impossible fer-ho telemàticament.

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ 20-21

Preinscripció telemàtica per internet clicant aquí del 13 al 22 de maig (opció preferent)

Un cop envieu telemàticament les dades al formulari de preinscripció online (el codi de centre de l’Escola Can Serra és 08033602) obtindreu el resguard de la sol·licitud. Aquest resguard, juntament amb la documentació escanejada o fotografiada,  l’haureu d’enviar per correu electrònic a la bústia electrònica  del centre demanat en primera opció. Si trieu la nostra escola l’haureu d’enviar a  escolacanserra@xtec.cat indicant a l’assumpte del missatge: Preinscripció + nom i cognoms de l’infant.

Des del centre us respondrem amb un correu de confirmació, com a justificant de la formalització de la sol·licitud de preinscripció.

Si se’ns produeix cap dubte sobre la veracitat de la documentació enviada, requerirem la presentació de la documentació original i/o demanar documentació alternativa addicional per comprovar les circumstàncies al·legades, a l’empara de la normativa d’admissió. En cas de dubte o conflicte, dirigirem al president de les comissions de garanties d’admissió com a garantia del procés d’admissió.

Un cop formulada la sol·licitud, aquesta es pot modificar (sempre dintre del període de presentació de sol·licitud) per canviar els criteris de prioritat o l’ordre dels centres sol·licitats. Un cop modificades les dades, obtindreu un nou resguard de la sol·licitud, que caldrà enviar per correu electrònic  al centre (caldrà especificar en l’assumpte que es tracta d’una modificació de la sol·licitud). En cas que es canviï el centre demanat en primera opció, caldrà enviar novament la documentació escanejada o fotografiada al correu electrònic del nou centre i enviar un correu electrònic al centre en què s’havia presentat la sol·licitud original indicant que s’ha optat per anul·lar la sol·licitud. La darrera modificació és la que es considera vàlida.

Preinscripció presencial (només excepcionalment)

Les persones que no tinguin la possibilitat de fer la preinscripció de forma telemàtica per manca d’eina digital podran fer-la de forma presencial, demanant cita prèvia clicant aquí o a través del següent telèfon mòbil 699 92 51 21 (de 9:00h a 13:00h i de 15:00h a 17:00).

Hem organitzat la reobertura del centre per poder dura a terme les preinscripcions presencials des del 19 al 22 de maig.

L’horari d’atenció al públic serà de:  9.30h a 11.00h  i de 11.30h a 13.00h (sempre amb cita prèvia)

IMPORTANT:  Preguem que per  l’atenció presencial es tinguin en compte les següents normes:

• ? ? Al centre ha de venir a fer les gestions una única persona.
  • ? La sol·licitud haurà de venir emplenada des de casa. La podeu descarregar aquí.
  • ? Cal  portar la documentació original i tots els documents ja fotocopiats. Trobareu tota la documentació que cal portar en aquest enllaç Preinscripció Can Serra Covid19 (calendari, documentació, barems)
  • ? En cas que alguna persona cregui que ha d’emplenar alguna dada de la sol·licitud a l’escola, cal que porti el seu propi bolígraf.
  • ? Cal portar mascareta i guants.
  • ???S’eximiran d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

EVITEU ADREÇAR-VOS AL CENTRE ÚNICAMENT A FER CONSULTES

Es recomana fer les consultes a través de trucades al telèfon mòbil 699925121,  enviar un correu a l’adreça del centre  escolacanserra@xtec.cat o visitar la web del Departament  aquí (web Departament Educació).

Podeu consultar l’oferta de places que s’ofereixen a la nostra escola pel curs 20-21 al següent enllaç http://mapaescolar.gencat.cat/ Per veure les places heu de posar el codi de la nostra escola 08033602, donar-li al botó cercar i clicar al punt vermell a sobre del mapa.

A l’Escola Can Serra ja vam fer la sessió de portes obertes el divendres 6 de març. Per aquelles famílies que no vareu poder assistir a les sessions de portes obertes us recomanem que doneu un cop d’ull al menú del web i visiteu l’apartat de Projecte educatiu.