Dansa a la plaça de l’ajuntament: la Bolangera.

El passat dia cinc de juny l’alumnat de tercer va poder ensenyar als familiars que van acudir a la plaça de l’ajuntament el treball que des de feia tres mesos duien assajant: la dansa de la bolangera. Aquest any, en la catorzena edició d’aquesta celebració amb totes les escoles de Barberà del Vallès al carrer, vam ballar aquest tradicional ball francès i vam poder escoltar la interpretació de la bolangera per part de l’Escola de Música de Barberà del Vallès.

Seguint l’estructura d’aquest en forma de rotllana i amb diferents moviments es va treballar una coreografia, que amb molta implicació, l’alumnat de la nostra escola vam dur a l’actuació davant del públic.

Amb aquesta dansa hem treballat molts àmbits a l’aula de música; algunes molt importants com el treball en grup, el respecte cap al treball de la resta de companys i la coordinació.

L’alumnat i professorat vam gaudir molt amb l’actuació!! Esperem que a les famílies us hagi agradat tant com a nosaltres!