Cantània “A de Brossa”

En aquesta edició de Cantània, l’alumnat de cinquè hem estat assajant i treballant durant gairebé tot el curs les obres musicals i les coreografies escenogràfiques de la cantata. Aquesta, que aquest any du el nom de “A de Brossa”, dedicada al poeta Joan Brossa, ens ha regalat diverses cançons que parlen de les seves creacions, pensaments i ideologies.

Amb la “mirada poètica” que ens ha transmès la cantata vam arribar el passat 22 de maig a l’auditori de Sant Cugat del Vallès, compartint escenari amb altres escoles de la contornada, i fent un total de 300 veus aproximadament donant-ho tot!

El concert va deixar a tots els assistents bocabadats, i nosaltres, com alumnes, vam quedar ben satisfets amb l’actuació i amb la feina que aquesta du al darrere.