ELECCIONS AMPA

Es convoquen noves eleccions per dirigir l’ AMPA de l’escola Can Serra, dilluns dia 23 d’octubre a les 16:45h al teatre, primera planta de l’edifici de primària.

Calendari del procés :

De dilluns  2 d’octubre a dijous  9 d’octubre. Presentació de candidatures a President/a, Secretari/a  i  Tresorer/a de l’AMPA.

Dilluns 16 d’octubre. Exposició de candidats als taulells d’anuncis de l’escola.

Dilluns 23 d’octubre. Eleccions dels candidats/es a la Presidència, Secretaria i Tresoreria de la Junta de l’AMPA.

-Per presentar candidatures s’ha d’emplenar el formulari adjunt i dipositar-lo a l’urna habilitada  a la sala  d’AMPA fins el 9 d’octubre.

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES A LA JUNTA DIRECTIVA DE L’AMPA CAN SERRA