Detectius de les lletres

Hola famílies,

El temps passa volant  i ja fa unes quantes setmanes que a les dues classes de P4 vam conèixer la història de la MARIA i el MARC dos simpàtics detectius que juntament amb GAT    i GOSs’encarreguen de vetllar perquè cada lletra tingui el seu objecte. Però una nit (encara no saben com!) tots els objectes van desaparèixer i, de seguida, van trucar per telèfon a la Noelia per veure si els podíem ajudar a trobar-los. I nosaltres, els pingüins, que sempre estem disposats a viure noves aventures a l’escola, vam acceptar la missió sense dubtar-ho ni un moment.

I com ho farem, us preguntareu? Doncs ben fàcil…

A partir d’ara i fins a final de curs, cada setmana, anomenem a un nen o una nena de la classe perquè, durant el cap de setmana, faci d’investigador/a i amb l’ajuda d’una lupa busqui i trobi, a casa seva, entre 3 i 5 objectes que tinguin la lletra asignada. Aquí teniu un exemple de la primera missió que ens vam trobar a la bústia.

Després, com a bons detectius, han d’enregistrar la seva investigació, dibuixant o enganxant una foto dels objectes i escrivint les paraules de cadascuna de les seves descobertes.  Dilluns al matí han de portar a l’escola el seu treball i explicar a la resta de companys i companyes del grup quins objectes han trobat. Al final de la setmana, com a recompensa pel seu esforç i treball ben fet reben un carnet, que els converteix oficialment en investigadors/es de l’agència de detectius de les lletres.

El que ningú de nosaltres sabia quan van acceptar l’encàrrec del Mar i la Maria es que la màgia de les paraules fa que els dibuixos que porten els nostres investigadors i investigadores, a l’endemà d’arribar a l’escola, es converteixen en joguines de veritat, que guardem a dins d’un pot molt especial amb el que ens divertim molt jugant amb els son de les lletres !!!

Us deixem algunes fotos de les primers detectius i les seves investigacions. Esperem que us agradi!.