Avui farem matemàtiques!!

Hola guapíssims i guapíssimes!
Com esteu?
Teniu ganes de jugar?
Doncs avui us proposem jugar una miqueta amb els números.
La primera proposta són uns problemes molt fàcils.
Per ajudar-vos una mica més us els farem amb uns vídeos i així els vostres pares i vosaltres podreu pensar molts problemes més per resoldre a casa.
Ànim, ja veureu com trobeu les respostes.
Només necessiteu llapis, paper i molta atenció.
Posem el cap a pensar!

Problema 1

Problema 2

Problema 3

Problema 4

Com han anat els problemes?
Segur que molt bé!

La segona proposta és que juguem, igual que fem a l’escola, amb la caseta dels amics del 5.
Si mireu el vídeo podreu recordar i explicar als pares com juguem.

Primer preparem el material.

Mira el què necessites:

Ho tens tot a punt!

Doncs, recorda com es juga.

Heu pogut omplir la caseta dels amics del 5 i heu trobat els veïns que viuen als altres pisos?
No llenceu la caseta i podreu jugar uns altres dies a fer la caseta de l’u, del 2, del 3 i del 4.

No us preocupeu si no recordeu com s’escriuen els números, continueu practicant!

Per acabar, l’última proposta d’avui, són uns jocs amb els quals podreu continuar practicant amb els nombres alhora que us ho passeu molt bé!

Si voleu, podeu mirar les propostes que han posat les companyes de P3; els jocs que han proposat també us poden anar molt bé!

Ens agradaria molt rebre els vostres comentaris i saber si us han agradat les activitats.

Un petó molt fort de les vostres mestres, us estimem!

1. Elena

Hola Érika!
      Un beso para todos,espero que os gusten las actividades y que os estemos ayudando a pasar un poco mejor estos momentos.
      Ya me explicarás como va la caseta.

1. Anònim

Gracias a vosotros Aurora por por vuestro esfuerzo y por intentar seguir nuestras propuestas.
      Un beso muy grande a David !
      Dile que seguro nos veremos pronto!

1. Anònim

Gracias a vosotros Rocío!
      Como me gustaría estar con el y con todos mis peques para darles un abrazo!
      Dile a Leo de mi parte que pronto podrá volver a salir al patio a jugar con sus amigos.
      Se pondrá contento!!

1. Sandra

La Leire s’ha posat molt contenta al escoltar la teva veu. Avui hem fet l’activitat de la caseta. A casa es ha encantat. Gràcies per Les propostes de matematiques. Molta salut Elena I molts petons

1. Elena

Moltes gràcies Sandra!
      Si jugueu molt amb la caseta i els números , aviat la Leire podrà jugar amb números molt més grans.
      Un petó molt fort i una abraçada per la Leire i per vosaltres !