SORTIDA AL POBLAT ÍBER DE CA N’OLIVÉ

El passat divendres 4 de novembre els/les alumnes de quart vam visitar el poblat íber de Ca N’Olivé. I ara la Paula ens ho explica.

Sortida a Ca N’Olivé a Cerdanyola del Vallès

El divendres 4 de novembre tots els alumnes  de quart vam anar a visitar el poblat iber de Cerdanyola del Vallès. Vam anar perquè a medi estem estudiant el nostre passat llunyà, vam anar amb autocar.

La primera cosa que vam fer va ser esmorzar. Ens vam asseure tots en rotllana i quan vam acabar vam fer les files i ens vam separar en dos grups. Mentre  uns anaven a visitar el poblat i a fer uns tallers, els altres apreniem coses, com ara la roba que vestien  o qué menjaven, cóm vivien , etc.

Després la monitora ens va portar  a visitar les restes del poblat i ens va ensenyar les cases i un munt de coses. Al poblat  van haver-hi  tres etapes, l’ antiga, la menys antiga i la final. Eren persones creatives i feien cerámica i escultures .

Quan vam acabar vam fer els tallers. Vam pintar una roba amb pintura, vam fer un penjoll amb una petxina i dues boletes de fusta i també vam teixir una mica.

Em va agradar molt, tot era molt divertit i espero que vosaltres també aneu al poblat perquè era molt maco.

Paula López   4rt A

Si voleu descarregar les fotos feu clic aquí