L’Erdi Chen, de 4rt B ens explica la sortida a Ca n’Olivé

El dia 4 de novembre vam anar d’excursió amb l’escola al Poblat Iber i al museu de Ca n’Olivé. Vam anar perquè a l’escola a medi social estem fent els ibers, vam arribar al Poblat amb autocar, però vosaltres podeu anar amb cotxe…

Al museu podeu veure moltes coses com per exemple com menjaven, com vestien, la seva artesania en els gerros, gots, plats,etc. Les armes que feien servir i on guardaven el blat (a les sitges).

En total vam fer tres activitats. La primera, ens van donar un tros de roba l’havíem de decorar com els ibers, la segona, vam fer un collaret amb una petxina i dos boletes de fusta i la tercera va ser utilitzar un teler que serveix per teixir.

Vaig aprendre on es situaven exactament els ibers, on guardaven el blat, com era seva roba i que feien amb la gent morta. El que més em va agradar de tot va ser visitar les cases del poblat ibèric.

ESPERO QUE ANEU A VISITAR-LOS !!!
Erdi Chen, 4rt B.