“Adéu, adéu, alumnes de 6è”

El passat 14 de Juny vam gaudir de la festa de graduació de l’alumnat de 6è. Les famílies ja vau rebre les fotos de la festa.
Volem agrair  també a les famílies col·laboradores  de 5è, que es van encarregar de fer tota la decoració (teatre, taules, pati, globus, etc) i van gestionar el menjar i begudes. Moltíssimes gràcies!!
L’any vinent us tocarà a vosaltres gaudir de la festa! 🙂

Us deixem  algunes imatges del comiat que es va fer l’últim dia d’escola, on totes i tots  van  acomiadar els dos grups de 6è cantant el mític himne de Can Serra, “Adéu adéu, alumnes de 6è“.

US DESITGEM MOLTA SORT A L’INSTITUT!!!

US TROBAREM A FALTAR! HAPPY HOLIDAYS!