Maqueta de Catalunya física

Tanquem el trimestre de l´àrea de coneixement del medi social realitzant per grups cooperatius una maqueta de Catalunya física, pensem i preparem rius, muntanyes, depressions, mar, etc. amb plastilina de colors. Aquí us deixem una petita mostra de la nostra feina.

IMG_20191210_121800-min

IMG_5182-min

IMG_20191210_121812-min

IMG_20191210_121752-min

IMG_20191210_121742-min

IMG_5181-min

IMG_5178-min

Edificis Modernistes!

Ja quasi s’acaba el primer trimestre i per tancar el tema del Modernisme, que hem treballat a l’àrea de plàstica juntament amb una sortida a la Sagrada Família i al Parc Güell, finalitzem amb la creació d’un petit museu a l’escola creat pels nens i… Llegeix més»

land art a P5

Una de les propostes del llenguatge plàstic a P5  aquest trimestre ha estat treballar  la tècnica de LAND ART.Ja sabeu com els hi agrada recollir branquetes, pedretes al pati. Moltes vegades acaben a les seves butxaques,convertides amb petits tresors. Aprofitant aquests interessos dels nens/es, recollirem materials propis de la natura que trobem a la nostra escola: pinyes dels cedres, fulles, pedretes i llavors.i començarem per experimentar amb les seves propietats:formes, textures, fragilitat, duresa…..i  sobretot amb la creativitat dels infants. Aqui teniu una mostra d’aquest treball.

Experiment: el raïm ballarí !

Avui els nens i nenes de P5 ens hem posat les nostres ulleres de científics i científiques per realitzar un experiement:
Només necessitem 4 coses: aigua de l’aixeta, aigua amb gas, raïm i gots transparents.
El funcionament d’aquest experiment és molt senzill! Només cal comparar què passa… Llegeix més»

Jocs esportius P5B

Dijous passat vam celebrar al pavelló de l’escola els Jocs esportius Can Serra 2019 !
La classe dels i les  esportistes hem estat treballant tot el trimestre per portar a terme el nostre projecte sobre els esports. Per tal de posar en pràctica moltes de les… Llegeix més»