PROJECTE MINERALS 4t A

La classe de 4t A hem estat investigant sobre minerals.
Des del començament, tots els nois i noies van mostrar moltes inquietuds i motivacions per saber coses d’aquest tema i ens vam endinsar en un món de conceptes i paraules desconegudes de les quals calia… Llegeix més»

Juguem al Quinto a sisè!!

Per celebrar el penúltim dia de classe els grups de sisè ens hem reunit per jugar al Quinto. Hem passat una bona estona tots plegats!!!
Si voleu veure les imatges, molt divertides, feu click aquí!!

Projecte: Com es formen els huracans i els tornats? 6èB

Aquest primer trimestre els alumnes de 6è B hem treballat, experimentat i gaudit del nostre projecte al voltant dels tornats i huracans.
Hem consultat en llibres, internet; hem visualitzat vídeos, notícies, etc.
El nostre treball ha estat en tot moment cooperatiu i el resultat ha estat IMPRESSIONANT!!!
Podeu… Llegeix més»

Patge Reial 2017

Aquest matí Can Serra ha rebut la visita del Patge Reial. Els/les alumnes de P3, P4, P5, 1r i 2n han tingut l’oportunitat de parlar amb ell i fer-li entrega de la carta que ell mateix farà arribar als Reis Mags d’Orient. També s’han fet Llegeix més»