4t C al Parc Catalunya i l’Observatori de Sabadell!

Bon dia a tothom!

Avui últim dia del 1r trimestre i abans de les vacances de Nadal i del tan esperat concert de Nadal de l’escola us vull fer arribar les fotografies de la sortida al Parc Catalunya i a l’Observatori de Sabadell on els alumnes de 4t C vam estar el dimecres 20 de desembre.

Primer vam estar al parc una llarga estona jugant, i ens ho vam passar genial. Després vam anar a la zona de pícnic a dinar. Per últim, vam anar a visitar a l’Albert a l’Observatori que ens va aclarir molts dubtes que al llarg del projecte ens van sorgir i vam poder observar els núvols i el Sol amb el telescopi “gegant” que allà tenen.

Ha sigut un final de projecte molt divertit i l’Albert ens ha resolt els dubtes que ens quedaven per ser uns autèntics experts en el Sistema Solar i l’univers!

Aprofito per felicitar-vos a tots el Nadal i per donar-vos les gràcies, ja que la feina a casa sobre el projecte ha estat també de molta ajuda per aquest camí d’aprenentatge. Gràcies famílies!