TARDA DE BOLLYWOOD!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat 2 de maig a la tarda els nens i nenes de 3r van gaudir de la tradicional trobada de MÚSICA AL CARRER que aplega a tots els alumnes d’aquest curs de totes les escoles de Barberà a la Plaça de la Vila per portar a terme aquesta FESTA DE LA MÚSICA .

Enguany, la temàtica de les nostres danses era el BOLLYWOOD, que va omplir la plaça de l’Ajuntament de colors, alegria i bona música.

A més a més de la participació dels nens i nenes de 3r, també vam comptar amb la col.laboració del COMBO de l’Escola Municipal de Música que ens va interpretar una peça d’aquesta temàtica.

El sol no es va voler perdre aquest festival i va decidir acompanyar-nos tota la tarda, així que amb moltíssima calor però amb molta il.lusió, tant alumnes, mestres com famílies vam gaudir d’unes actuacions fantàstiques !! Felicitem a tots els nens i nenes de 3r que no van perdre el ritme ni el somriure i a la Patrícia per fer-nos gaudir d’una tarda de BOLLYWOOD .

També volem donar les gràcies a totes les famílies que ens van acompanyar i fins i tot es van animar a acomiadar la festa ballant amb tots nosaltres!