UN COMIAT ESPECIAL, UN COMIAT DIFERENT !

Estimats nois i noies de 6è,

Tot l’alumnat de l’escola ha acabat un curs però vosaltres heu acabat a més a més una etapa educativa i de la vostra vida.

Aquest final de curs ha estat molt diferent al previst i malgrat haver-nos acomiadat telemàticament o presencialment en petits grups, els mestres de l’escola som conscients que ha quedat pendent  aquell moment tan emotiu d’acomiadar-vos de l’escola amb una festa. Un acte que heu viscut durant molts anys com a espectadors i  que aquest any us tocava viure com a protagonistes.

Si el moment ho permet, al setembre farem una festa i serà a l’Escola que durant tants anys heu sentit parlar i que just al marxar vosaltres podrem estrenar. Sense ser gaire conscients i sense voler-ho, la vostra promoció passarà a la petita història de l’Escola d’Almenar. Sereu la darrera promoció que va sortir  de l’antic edifici del 1935 i sereu la primera promoció que acomiadarem des de la nova escola d’Almenar.

Estem preparant pel setembre una festa com es mereix la vostra promoció. Un acte on puguem compartir aquest moment tan important, vosaltres, mestres,  famílies i resta d’alumnes de l’escola.

Us trobarem molt a faltar però sempre us recordarem com el fantàstic 6è del confinament de 2020 !

I dir-vos que això no és un comiat, és un FINS AVIAT!!

Una forta abraçada dels i les vostres mestres que hem tingut el goig d’haver-vos pogut  acompanyar al llarg d’aquests nou anys.