LA CIÈNCIA A CASA 2020

Durant aquest 3r trimestre l’alumnat, el professorat i les famílies hem treballat molt. Ha estat una situació extraordinària i tots hem hagut d’aprendre aquesta nova manera de treballar. Cada setmana hi havia una proposta de tasques, algunes eren específiques de cada cicle i d’altres les vam plantejar com una activitat transversal de tots els cursos.

Una de les darreres tasques de tota l’Escola va estar ” La ciència a casa”. Cada cicle va proposar tot un seguit d’experiments científics que l’alumnat havia de fer a casa amb l’ajut de les famílies.

Hem recollit en un vídeo tota aquesta feina on destaquen sobretot, un munt de petits científics i científiques  plens d’il·lusió.

Aquest vídeo és també una cloenda d’aquest curs, un agraïment a tothom i una dosi d’empenta per afrontar el futur…