Let’s go to the theater! Anem al teatre !

El darrer dia de febrer tot l’alumnat de primària va anar al Local Social d’Almenar  a veure una representació teatral en anglès.

Aquest any el professorat d’anglès de l’escola va creure oportú fer dos representacions, una més adequada per l’alumnat de CI i 3r : Wanda the Witch! i un altra per 4t i CS: Dracula 2.1.

Han agradat moltíssim i tot l’alumnat ha hagut de participar , ballar i ajudar als personatges.

Al acabar han pogut fer preguntes als actors, això si, amb anglès!!!

Aquesta activitat ha estat subvencionada per l’AFA i pel Pla Educatiu d’Entorn Alt Segrià, d’aquesta manera tot l’alumnat de l’escola va poder gaudir i aprendre d’aquestes fantàstiques representacions en llengua anglesa.