eTwinning Project: MY BOOKS ARE MY WINGS,

Durant aquests mesos de febrer i març hem estat treballant molt amb el nostre projecte internacional !

La primera tasca que hem hagut de fer és crear un logo pel nostre projecte. Cada grup va dissenyar el seu logo, i després, entre totes les escoles es va votar el que més agradava. I sabeu què? Un dels nostres dissenys ha estat el guanyador del primer projecte eTwinning de l‘Escola d’Almenar!!!! No podem estar més contents!

Una altra tasca que hem realitzat és una self-introduction (presentar-se). Per fer aquesta activitat hem utilitzat un programa, on els alumnes s’han gravat explicant qui són, on viuen, què els agrada fer, etc. En aquesta aplicació podien escollir el personatge que més els hi agradava i només havien de gravar la seva veu! De la mateixa manera que ells s’han gravat també hem pogut escoltar els altres nens i nenes de Turquia i Polònia, sempre utilitzant la llengua anglesa! Per fer totes aquestes tasques, també hem après a utilitzar diferents eines Web 2.0, les quals ens permeten dissenyar i compartir totes les feines que fem!

Hem pogut combinar el nostre projecte eTwinning amb el nostre projecte Mòbils.edu.

Ens està agradant moltíssim!