Col·laboració d’Almenar amb l’AFANOC

Un any més, Almenar col·labora amb l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC).

L’Ajuntament d’Almenar ha col·laborat amb la compra d’un bolígraf de l’associació per tots els nens i nenes de l’Escola d’Almenar.

Des de l’Escola hem repartit aquest detall i hem explicat al nostre alumnat quina funció té aquesta organització i la importància de  col·laborar amb iniciatives com aquesta.

L’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) és una associació sense ànim de lucre, de caràcter laic, que treballa des d’una visió solidària i que treballa amb valors com la justícia i el compromís social, la responsabilitat, la gestió de la qualitat i la gratuïtat en els serveis que ofereix a tots els infants i adolescents amb càncer i les seves famílies.