Apadrinament lector 2021

Des de fa molts anys l’alumnat de l’escola fa l’activitat d’apadrinament lector entre els alumnes de CI i els alumnes de CS. Aquest any degut a la pandèmia vam haver de replantejar l’activitat. Aquest curs hem organitzat un apadrinament de grup a grup: els grups de 6è amb els grups de 2n i els grups de 5è amb els de 1r. Els contactes es fan de manera telemàtica a través de videoconferència. L’alumnat gran prepara lectures, poesies, endevinalles… i ho comparteixen via Meet amb els seus fillols i filloles.Quan l’alumnat de cicle inicial  prepari alguna activitat farem el procés invers.

Tot i no ser el mateix, aquesta activitat resulta molt engrescadora i enriquidora tant per grans com per petis.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *