Activitat PMOE de Dinamització al migdia.

Dins del Pla Educatiu d’Entorn Alt Segrià aquest curs hem pogut implementar un Pla de Millora d’Oportunitats Educatives (PMOE).

Una de les activitats que hem endegat al mes d’abril ha estat una activitat educativa de dinamització a l’hora del menjador. L’alumnat que es queda al servei de menjador de cicle superior (4 dies per setmana) i l’alumnat de cicle inicial i cicle mitjà (2 dies a la setmana) participen en una activitat de suport educatiu a través de la dinàmica de grups i l’educació en el lleure.

L’Emma, la responsable de l’activitat, amb l’ajut de les monitores de menjador, durant les properes setmanes vetllaran perquè el màxim d’alumnat possible aprofitin la franja del migdia per aprendre un munt de coses de la manera més lúdica i amena possible.