Activitats de Sant Jordi 2021 a P3

La Diada de Sant Jordi sempre és especial. L’any passat no vam poder celebrar-la a l’escola i aquest record ens ha animat a fer-ho amb més ganes que mai enguany. A les nostres aules de P3, hem adaptat les propostes matinals de tota de setmana a la famosa Llegenda: els diferents espais feien olor de rosa, de valentes princeses, de graciosos dracs i de bonics cavallers i cavalleres. Hem explicat mil versions diferents del conte, hem escoltat la llegenda teatralitzada de la companyia de teatre XIP-XAP, hem fet postals per les famílies, hem gaudit dels balls tradicionals dels més grans de l’escola i hem escoltat diverses cançons que ens han fet imaginar la història com si fóssim a les terres de Montblanc. Un Sant Jordi fantàstic!

🌹”Que t’estimo et vull dir i no pas cap altra cosa, amb un llibre i una rosa i un petó de sucre fi”.📚