We are great painters!

Des de principi de curs l’alumnat de cicle superior hem treballat diferents artistes i els seus estils. Un dels artistes que més ens va cridar l’atenció va ser Pablo Picasso i el seu estil peculiar, el cubisme. Utilitzant el seu estil de pintura, hem re-dissenyat 5 dels quadres més coneguts a nivell mundial i els hem adaptat al cubisme. De manera conjunta, hem utilitzat formes geomètriques, colors càlids i freds i moltes hores de treball per pintar aquest quadres d’un gran dimensió.

Les pintures escollides per ser re-inventades són La Giocconda (Leonardo da Vinci), El Crit (Edvuard Munch), El petó (Gustav Klimt), Las Meninas (Diego Velázquez) i Els Girasols (Vincent Van Gogh)

Posteriorment, hem buscat informació del pintor del quadre original i algunes de les seves obres importants. Us deixem un recull de fotografies dels nostres quadres.