Matrícula curs 2017-2018

Carrer de Tarragona,9
43480 VILA-SECA (Tarragona)

Benvolguts pares i mares,
Per formalitzar la matrícula dels vostres fills i filles de cara al curs 2017/2018 podeu passar per la secretaria del centre del 12 al 16 de juny de 9:00h a 13:00h..

Rebeu una salutació cordial, l’Equip Directiu.

Video preinscripció Escola Torroja i Miret

Portes obertes i calendari preinscripció dels curs 2017-2018

El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ja ha establert les dates del període de preinscripció. Per al segon cicle d’educació infantil i educació primària serà del 23 de març al 4 d’abril.

Qui ha de fer la preinscripció?
Han de fer la preinscripció els alumnes que han de començar el segon cicle d’educació infantil (P3), és a dir, els nens i nenes nascuts durant l’any 2014 i els que vulguin canviar de centre o no s’hagin matriculat el curs anterior.
Els impresos de sol•licitud de preinscripció s’obtenen als centres educatius, a l’oficina d’escolaritació Municipal (OME) i a Internet al web www.gencat.cat/preinscripcio.

A l’imprès s’ha d’indicar, per ordre de preferència, tots els centres als quals es vol accedir. Un cop omplert, s’ha de dur juntament amb la documentació corresponent al centre educatiu que s’ha demanat en primer lloc o a l’ l’oficina d’escolaritació Municipal (OME).

Al següent enllaç del Departament d’Ensenyament de la Generalitat podeu informar-vos de tot el procés:

Preinscripció 2017/18