Menjador

El centre ofereix servei de menjador escolar, en funcionament des de l’inici del curs escolar i fins l’últim dia de curs. Per fer-ne ús cal que ho comuniquin a l’encarregada de monitors/es de 9:00 i 9:30 h. El preu són 6’20€ al dia. Per qualsevol consulta podeu adreçar-vos al següent telefon: 608322486.

L’AMPA gestiona aquest servei, amb l’aprovació i planificació anual del Consell Escolar.

Durant el temps de menjador, de 12:30 a 15:00 h, a més de menjar i adquirir hàbits de comportament i higiene, l’escola potencia i afavorix totes les possibilitats educatives, incloent l’educació nutricional i per la salut.

MENUì OCTUBRE 2018-PDF

Acollida matinal

Per tal de conciliar l’horari laboral de les famílies amb l’horari escolar, s’ofereix la possibilitat que els alumnes i les alumnes que ho necessitin puguin estar a l’Escola, amb una monitora de 7:30 a 9:00 h del matí. Aquest servei està organitzat per l’associació de pares i mares d’alumnes (AMPA) del nostre Centre. Cal que els nens i les nenes que facin ús d’aquest servei hagin esmorzat a casa.
El preu del servei d’acollida és de 30€ mes sencer o 3€ dia esporàdic.