L’Ajuntament de Vila-seca col·labora amb la nostra escola.

Agraïm molt a l’Ajuntament de Vila-seca l’ajuda i col·laboració en el desenvolupament del Projecte Educatiu d’Escola. Durant el curs 2017 l’escola ha rebut una subvenció de l’Ajuntament de Vila-seca de 1830 euros. Amb aquesta subvenció s’han adquirit 25 taules i 25 cadires per renovar el mobiliari bàsic de les aules d’Educació Primària.

Premi Sambori: premi escolar de narrativa en català

L’alumne de 4t Carles Lafont ha estat guardonat amb el 2n premi de redacció d’escrits en català SAMBORI d’Omnium Cultural.
És un premi de narrativa en català dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans que té com a objectius promoure la participació en un projecte comú i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.
La participació, en aquest premi, ha anat en augment any rere any i en l’edició passada vam arribar a la participació total de 130.000 alumnes que el converteix en el premi literari escolar amb més participació d’Europa.

foto-premi-sambori-1

foto-premi-sambori-2

Escola Torroja i Miret, centre promotor dels Jocs del Mediterrani Tarragona 2017

El dia 3 de desembre es va realitzar l’acte de reconeixement a les escoles promotores dels Jocs del Mediterrani Tarragona 2017 on la nostra escola és un dels centres reconeguts de la demarcació de Tarragona i el centre de referència a Vila-seca.
L’objectiu del centre és promocionar l’esport, i en concret els Jocs del Mediterrani, amb diferents activitats al centre.
Durant l’acte es va fer el lliurament als centres d’una placa que els acredita com a centre promotor. L’Alcalde de la ciutat, Josep Fèlix Ballesteros va fer el lliurament de la placa de l’escola a Núria Gomez com a mestra responsable del projecte.

Al següent enllaç trobareu més informació sobre els Jocs del Mediterrani(pàgina oficial)

Jocs del mediterrani

jocs-mediterrani-ok

MINUT DE SILENCI

És important ajudar a comprendre als infants, les notícies i informacions que els arriben dels mitjans de comunicació relatives a atemptats i violència a la nostra societat. Volem compartir el nostre sentir i dol amb aquells i aquelles que pateixen. Un minut de silenci, escoltant una música que ens uneix. Tots i totes a favor de la Pau!

minut silenci (800x532)

PRACTICANTS DE MAGISTERI A LA NOSTRA ESCOLA

Durant els darrers cursos la nostra escola ha estat elegida per molts/es estudiants, que en un futur volen dedicar-se a la docència tant a l’educació infantil com a la primària, som centre de referència per adquirir l’experiècia per desenvolupar la tasca docent.