f) Consell de delegats/des

El Consell de delegats/des és un òrgan col•legiat format pels delegats/des de cada grup-classe d’Educació Infantil i Educació Primària. El presideix la Directora i participen altres membres de l’Equip Directiu que fan de Secretàri/a i també altres mestres. És un òrgan que possibilitarà l’aprenentatge aplicat de competències socials i de ciutadania. També ajudarà a potenciar competències personals, lingüístiques i metodològiques de manera transversal. Es dóna protagonisme a l’alumnat dins el model d’escola que es vol potenciar al Projecte Educatiu, una escola que té en compte la mirada i escolta la veu dels infants.

El Consell de Delegats/des té les següents funcions:
– Intercanviar informació entre l’alumnat, l’Equip Directiu i el professorat.
– Estudiar problemes i necessitats del centre i elaborar propostes per la seva millora.
– Fer suggeriments d’activitats i propostes per la Programació General Anual.
– Col•laborar en la gestió de l’escola.
– Altres, que determini el Claustre o el Consell Escolar.

Cada grup-classe escollirà un delegat/da anualment en una assemblea de classe. Poden presentar-se de manera voluntària tots els/les alumnes que vulguin. Cada alumne/a pot ser delegat/da tants cops que sigui escollit/da.

reunio-delegats