c) Tallers matemàtics

Pretenen treballar el currículum matemàtic d’una manera pràctica i lúdica amb la participació de les famílies. Es treballa la matemàtica aplicada a jocs i situacions d’interès per l’alumnat.

mates

A través de jocs i activitats creativitats i amb l’ajuda de pares i mares voluntaris, cada setmana es treballen continguts matemàtics de manera pràctica amb petits grups d’alumnes de cada classe del parvulari.

Així és com treballem les matemàtiques!

Els jocs com el dòmino, les cartes, el parxís… ajuden a pensar i usar la numeració, el càlcul i la resolució de problemes de manera pràctica i lúdica. També es treballen normes de convivència com aprendre a respectar torns, a dialogar, a usar habilitats socials… en petits grups i amb l’ajut de persones significatives (pares i mares).

mates2