Informació del curs 2017-2018

Benvolguts pares i mares,

D’acord amb el calendari oficial, us comuniquem que les classes del proper curs començaran el dia 12 de setembre en jornada partida seguint els següents horaris per a tot l’alumnat de l’escola:
– Matí: 9 a 12:30 hores / Tarda: 15 a 16:30 hores. A partir del 5 de juny l’horari serà de 9 a 13 hores.
– Alumnes de P-3: Cal informar-se al setembre de l’horari d’entrada progressiva.

El servei de menjador s’iniciarà el dia 12 de setembre de 2017. Totes les famíñies interessades poden apuntar els seus fills/es, el dia 5 de setembre a les oficines del AMPA de 9:30 a 11:30h.

Cal recordar que els canvis en l’opció de religió, s’han de fer fins al 12 de setembre de 2017, dia en que comença el curs. No s’admetran canvis després d’aquesta data.

Aprofitem per informar-vos del calendari escolar oficial a Vila-seca del proper curs per que pugueu planificar el calendari familiar:
– Vacances del 1r trimestre: del 23 de desembre de 2017 al 7 de gener del 2018, ambdós inclosos.
– Vacances del 2n trimestre: del 24 març al 8 d’abril de 2018, ambdós inclosos.
– Vacances d’estiu: A partir del 23 de juny de 2018.
Dies festius: 11 de setembre, 12 de octubre, 1 de novembre, 6 de desembre, 8 de desembre de 2017.
17 de gener i 1 de maig de 2018.
– El dies de lliure disposició escollits pel Consell Escolar Municipal de Vila-seca seran el dies:
13 d’octubre 2017, 7 de desembre de 2017, 12 de febrer de 2017, 30 d’abril de 2018.
– Dia 22 de desembre de 2017 i a partir del 4 de juny de 2018 hi haurà horari intensiu de 9 a 13 hores.

En referència als pagaments que es fan a través del Banc de Sabadell, l’entitat ens ha informat que  a partir del mes de setembre de 2013 han rebut instruccions de cobrar una comissió de 2 euros per cada ingrés a finestreta. Per tal d’estalviar aquesta comissió el banc ofereix la possibilitat de realitzar transferències des d’altres entitats o bé des del mateix banc, obrint un compte als infants, sense comissió. També, hi ha un codi amb el qual podeu ingressar pel caixer sense que us cobrin la comissió. Donat que el compte de l’escola està en aquesta entitat i que caldrà fer ingressos al llarg del curs, cal que cada família s’informi i decideixi l’opció més adient en el seu cas.

Us agraïm la col·laboració durant tot aquest curs.

L’Equip Directiu

Generalitat de Catalunya