Benvinguda

Benvinguts i benvingudes a l’Escola Antoni Torroja i Miret,

En nom de la Comunitat Educativa de l’escola, volem agrair-vos el vostre interès en accedir al nostre bloc i animar-vos a visitar-lo regularment. En aquest espai volem fer-vos partícips dels nostres objectius, de les nostres experiències i de tota aquella informació relativa al nostre centre.

Si entreu al bloc podreu trobar:

• En la pestanya La nostra escola, una breu descripció de quan fou creada i de la seva estructura; les persones que formen la plantilla actual; els nivells ofertats a l’escola i les seves instal·lacions; el projecte educatiu i un vídeo presentació.
  • En l’apartat Projectes, un petit llistat dels projectes més rellevants que portem a terme actualment.
  • En la pestanya Novetats, tots aquells articles nous que anem penjant.
  • A Famílies, podreu trobar les cartes de compromís entre les famílies, els alumnes i l’escola; informació relativa a l’AMPA i, una breu descripció dels projectes més rellevants que tenen com a protagonistes les famílies dels nostres alumnes.
  • En l’apartat Informació, tot allò que fa referència a temes de: llibres de text, la pre-inscripció, el calendari d’enguany, servei de menjador i acollida matinal, les Festes que celebrem al Torroja i els nostres àlbums de Picasa.
  • Dins de Notícies, trobareu esdeveniments relacionats amb els nostres alumnes i la nostra escola.
  • Al marge dret del bloc, allí on diu: Què vols veure del bloc?, trobareu les entrades classificades per nivells.

Finalment ens agradaria rebre la vostra opinió i els vostres suggeriments a través de l’apartat: envia un comentari, que trobareu al peu de cada article, per poder millorar la nostra pràctica educativa.

Desitgem que aquest bloc sigui del vostre grat.

Salutacions cordials,

Equip Directiu