Job Shadowing a Alemanya

En el marc d’un compromís continu amb l’excel•lència educativa, dues mestres de l’escola han tingut l’oportunitat emocionant de participar del 12 al 16 de desembre del 2022 en un Job Shadowing a Frankfurt, Alemanya. Aquesta oportunitat única no només enriqueix les seves pròpies pràctiques docents, sinó que també contribueix a la millora contínua del sistema educatiu de l’escola.

El Job Shadowing és una immersió total en un entorn educatiu diferent. La Lourdes i la Sara han observat i s’han immergit en les pràctiques pedagògiques alemanyes, han intercanviat idees amb els seus companys alemanys i polonesos, i han explorat noves estratègies d’ensenyament. Aquesta experiència, sense dubte, ampliarà la seva perspectiva i enriquirà les seves pràctiques pedagògiques i les de tot el claustre.

La col•laboració internacional és fonamental per a la millora contínua de l’educació. A través d’aquesta oportunitat les dues mestres han establert connexions valuoses amb altres professionals de l’educació a Frankfurt i Polònia. Aquest intercanvi de coneixements i experiències contribuirà al desenvolupament professional continu i fomentarà una cultura de col•laboració entre escoles de diferents països.

Aquest Job Shadowing reflecteix un cop més el compromís de l’escola amb la millora contínua. L’educació no és un procés estàtic; requereix una adaptació constant a les noves tendències, metodologies i descobriments en el camp de la pedagogia. Aquesta experiència a Frankfurt és només un exemple dels esforços constants de l’escola per mantenir-se al dia amb les millors pràctiques educatives i poder-les transmetre al claustre i a l’alumnat.