Visita dels alumnes de Quart a la Sèquia Major

L’alumnat de 4t hem visitat l’espai natural d’aiguamolls de major diversitat que tenim al nostre voltant: la Sèquia Major. Durant la ruta, hem conegut la història i els valors naturals de l’espai. També hem pogut veure rastres d’animals a través de petjades, plomes i nius, i hem observat ocells amb prismàtics i altres espècies protegides.… Llegeix més»

Material digital nou amb la subvenció de l’Ajuntament

L’escola ha pogut comprar enguany, gràcies a una subvenció de l’Ajuntament de Vila-seca corresponent al curs 2019-20, un monitor interactiu i càmeres web per instal•lar a les aules i poder treballar projectant o fent videotrucades. El material adquirit, en un curs on s’han hagut de desdoblar la majoria de les classes a causa de la pandèmia i equipar les aules noves amb material digital, està sent de gran utilitat i profit.… Llegeix més»

Mesures extraordinàries per evitar els brots de la covid-19 a les escoles

Benvolgudes famílies, des del Departament d’Educació ens han fet arribar aquesta informació. Us trametem la Carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’Annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació”.… Llegeix més»

Informació d’organització per portar el material al centre al setembre

Benvolgudes famílies, per facilitar l’organització de l’inici del curs, atès que els pares o familiars no podran entrar al centre, hem planificat diferents fórmules per portar el material a l’escola, repartint cada nivell en dies diferents.… Llegeix més»

Informació sobre les reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies, el proper curs serà especial, amb mesures organitzatives específiques per prevenir  possibles contagis de la pandèmia que estem patint. Per aquest motiu, a l’inici de curs es realitzaran reunions informatives a les famílies de la resta de mesures preventives, a través de videoconferències. Els tutors/es convocaran a les famílies del seu grup.… Llegeix més»

Tasques de Cicle Superior per al període de confinament (15-19 juny)

Benvolgudes famílies, una setmana més us desitgem que continueu bé de salut. Seguint les instruccions del Departament d’Educació, us enviem una nova proposta d’activitats per l’alumnat de Cicle Superior d’Educació Primària per al període del 15 al 19 de juny de 2020.… Llegeix més»

Tasques de Cicle Mitjà per al període de confinament (15-19 juny)

Benvolgudes famílies, una setmana més us desitgem que continueu bé de salut. Seguint les instruccions del Departament d’Educació, us enviem una nova proposta d’activitats per l’alumnat de Cicle Mitjà d’Educació Primària per al període del 15 al 19 de juny de 2020.… Llegeix més»

Tasques de Cicle Inicial per al període de confinament (15-19 juny)

Benvolgudes famílies, una setmana més us desitgem que continueu bé de salut. Seguint les instruccions del Departament d’Educació, us enviem una nova proposta d’activitats per l’alumnat de Cicle Inicial d’Educació Primària per al període del 15 al 19 de juny de 2020.… Llegeix més»

Tasques d’Educació Infantil per al període de confinament (15-19 juny)

Benvolgudes famílies, us desitgem que continueu bé de salut. Seguint les instruccions del Departament d’Educació, us enviem una nova proposta d’activitats orientatives per l’alumnat d’Educació Infantil per al període del 15 al 19 de juny de 2020.… Llegeix més»

Informació per sol·licitar beques i ajuts de menjador per al curs 2020-21

Benvolgudes famílies, us informem que han sortit les bases per sol·licitar els ajuts individuals de Menjador i que al link següent podreu trobar les Bases i models necessaris per a la tramitació que gestiona el Consell Comarcal del Tarragonès (CCT), curs 2020-21.… Llegeix més»

La Residencia Vila-seca mostra els nostres dibuixos d’ànim

La Residencia Vila-seca ha penjat els dibuixos d’ànim que els nens i les nenes de la nostra escola han realitzat! Els han posat a la seva porta d’entrada a la vista de tots els vianants perquè els hi va agradar molt rebre’ls. Des de l’equip del Torroja i Miret estem ben orgullosos de la participació del nostre alumnat.… Llegeix més»

Pla d’obertura del centre juny 2020

Durant el mes de juny, el centre obrirà seguint les instruccions del Departament d’Educació i tal com es recull en el Pla d’obertura de centre de juny 2020 aprovat pel Consell Escolar de l’escola en data 28 de maig de 2020. SI el voleu consultar, el trobareu en el document adjunt.… Llegeix més»

FAQ’s per a nens i nenes en temps de coronavirus

En aquesta notícia us adjuntem diversos arxius informatius proporcionats pel Departament de Justícia sobre qüestions relatives a aquest període de confinament, com ha de ser la sortida al carrer, consells davant les trobades amb la família i les amistats, convivència en les famílies separades, la pèrdua d’alguna persona estimada i d’altres preocupacions sorgides arrel d’aquesta crisi ocasionada per coronavirus.… Llegeix més»

Construcció d’instruments musicals

Tots els alumnes de l’escola, des de P3 a 6è, han estat construint el seu instrument musical.
Entre ells, hem pogut veure maraques, tambors, guitarres, pals de pluja, flautes de pan…

Aquests dies hem estat rebent unes fotografies molt maques dels instruments. Llavors. hem decidit fer… Llegeix més»