14a CANTATA DE SANT JORDI

Els nens i les nenes de les escoles de Vila-seca i del Conservatori de Música de Vila-seca han preparat la 14a Cantata de Sant Jordi virtual!
.
Aquesta s’emetrà de forma continuada durant la Diada de Sant Jordi a la Sala Polivalent del Castell de Vila-seca.
🌹
.
També la podeu veure al següent enllaç:
Videos informativos sobre cáncer de páncreas - Videos - Let's Win
.
Prats promou la celebració de la diada de Sant Jordi des de casa - Ajuntament de Prats de Lluçanès
.
Aquest any no hem pogut dur a terme la cantata de Sant Jordi com cada curs degut al coronavirus.
.
Tot i així, hem volgut participar en una activitat conjuntament amb la resta d’escoles de Vila-seca.
.
Ens vam preparar la cançó de Sant Jordi “Personatges” de J.M. Pagán i vam enregistrar uns vídeos per crear un vídeo final on sortissin totes les escoles de Vila-seca.
.
A continuació, us passem els enllaços dels 3 vídeos de la cançó de  “Personatges” que van fer els alumnes de 4t de la nostra escola.
Videos informativos sobre cáncer de páncreas - Videos - Let's Win
.
Esperem que us agradin i feliç Sant Jordi a tothom!
Este Sant Jordi regala #MásQueUnaRosa – Arrels Fundació