A Sisè aprenem codificació amb el CodyRoby

L’alumnat de Sisè ha practicat codificació i robòtica utilitzant el CodyRoby, un senzill joc de targetes i tauler amb el que, sense necessitat d’estar connectat a cap xarxa ni sense cap dispositiu electrònic, ha pogut reforçar l’ús de les ordres bàsiques que es necessiten durant les tasques de programació de robots.

Han jugat al joc del duel, on un robot havia d’acabar atrapant l’altre, i al joc del caminet, en el que un jugador deixa números del recorregut que ha fet i l’altre ha de construir aquella seqüència sense haver vist el codi escrit prèviament.

Aquest curs, els alumnes de Sisè ja estan treballant amb l’Scratch i ben aviat, quan ja el dominin una mica més, podran aplicar aquests coneixements als robots de Lego WeDo 2.0 per experimentar conceptes de Matemàtiques i Ciències.