Construïm i programem a 4t amb els Lego WeDo

Els nens i nenes de 4tA i 4tB estan començant a gaudir amb els primers projectes que estan realitzant amb els Lego WeDo 2.0, uns packs de construcció de peces per muntar robots i, a partir d’una app, donar-los instruccions i que facin els moviments que cada alumne decideixi.

L’alumnat de Quart ha començat a descobrir l’apassionant món de la programació i la robòtica, en el que seguiran aprofundint durant la seva estada a l’escola treballant el món de la codificació amb l’Scratch, les plaques Makey-Makey o el Tinkercad 3D, entre d’altres coneixements de l’ampli ventall de competències digitals que acabaran assolint en marxar de l’Escola Torroja i Miret cap a l’institut.

Podeu veure un VÍDEO del ventilador construït i també un VÍDEO del satèl·lit que han fet.