Sortida al Museu de l’aigua

Els alumnes de cicle mitjà el passat dijous dia 26 vam anar al Museu de l’aigua.
Va ser una excursió molt divertida ja que vam anar-hi amb bus i l’experiència va ser fantàstica.

Al Parc de l’aigua vam tenir una estona per jugar. Després ens van explicar moltes coses relacionades amb l’aigua. Nosaltres moltes d’elles ja les coneixiem. Les vam treballar als tallers interdisciplinars que vam realitzar al cicle el mes passat per al programa Agenda 21.

El taller que vam fer ens va agradar molt. Vam poder analitzar aigües i manipular tot tipus de material de laboratori.

ALUMNES TERCER

ALUMNES 4T