La Castanyada al cicle superior

Els alumnes de cicle superior de l’Escola Pràctiques I portem unes setmanes preparant les taules de tardor amb molta il·lusió.

A les classes de llengua hem aprofitar per cercar informació sobre l’origen de la Castanyada, els panellets i els fruits típics de tardor i ens hem preparat una exposició oral per grups.

El jurat que valorarà les exposicions orals seran els pares que acudeixen a les classes de català que es fan a les tardes a l’escola.

A més a més els alumnes de sisè ens hem disfressat de castanyers i castanyeres i hem repartit castanyes per totes les classes de l’escola i ens ho hem passat d’allò més bé, ho voleu veure…