JOCS DE TAULA A LA LLIBRERIA ABACUS 1r

Dimecres dia 11 d’octubre els alumnes de 1r vam anar a la llibreria Abacus a jugar a una proposta variada de jocs de taula que ens oferien les monitores de la llibreria.

Ens van proposar 4 jocs de taula diferents, i amb grups reduïts anàvem passant i jugant a tots ells. Ens van ensenyar les normes dels jocs i les diferents variants que podem fer.

Va ser un matí ben entretingut on vam poder veure propostes per poder jugar a casa i a l’escola amb companys/es i familiars i passar-ho d’allò més bé, mentre aprenem jugant.