Futbol Lleida a Cicle Inicial

Relacionat amb el projecte dels jocs olímpics i amb el nom de la classe; els alumnes de cicle inicial han pogut gaudir el divendres 9 de febrer d’una visita molt especial! Ens han vingut a visitar tres jugadors del Futbol Lleida; Tres representants del primer equip han respost preguntes que els han fet els nens/es, s’han endut a a casa un còmic signat pels tres esportistes i han pogut gaudir d’una estona de joc al pati amb ells! Ens han deixata l’escola de record dues pilotes signades pels jugadors! Ha sigut una tarda plena d’emocions!

Si voleu saber quins jugadors ens han visitat, gaudiu de les fotos que hi ha continuació!