Escacs a 1r

Al mes d’Octubre, la classe dels nens i nenes de 1r van iniciar una activitat que es proposa com a projecte d’escola amb col·laboració amb l’acadèmia D’escacs Josep Oms des d’I5.

Unes monitores externes a l’escola, expertes en ESCACS, ens ensenyen des de l’inici com saber jugar i les habilitats bàsiques d’aquest joc d’estratègia.

Els escacs posseeixen totes les qualitats per esdevenir una excel·lent eina pedagògica, intel·lectual, esportiva, lúdica, social i sanitària.

Estan reconeguts com a esport, però a diferència d’altres més convencionals, els escacs desenvolupen i potencien continguts i valors de tipus educatiu, lògic, psicològic i sociològic, entre d’altres, en les persones que el practiquen.

A més, s’ensenyen jugant, amb els grans beneficis que la llibertat d’un joc atorga.