CURSA D’ORIENTACIÓ

El dimecres per la tarda a l’hora d’Educació física vam sortir de l’escola i vam anar al Rectorat.

L’Eva, la nostra professora, ens havia preparat una cursa d’orientació, ja que la setmana vinent a les colònies en realitzarem una només al arribar.

Durant la setmana a l’aula hem estat treballant els punts cardinals de la rosa dels vents, com orientar-nos en un mapa entre d’altres coses.

Si voleu veure que bé ens ho vam passar l’alumnat del cicle superior realitzant la cursa d’orientació, doncs no dubteu en veure el següent vídeo!