Audició Viatge a l’Illa de Man – Cicle inicial

El dijous al matí, els alumnes de cicle Inicial van anar a l’auditori a veure una audició…Viatge a l’Illa de Man.

Un anunci ha aparegut a la capital: “ES BUSQUEN MÚSICS A l’ILLA DE MAN”.
Candidats d’arreu les Illes Britàniques es disposen a anar fins a l’illa a buscar fortuna!
Durant el viatge en vaixell, es trobaran amb persones de cultures molt diferetns i acabaran parlant l’únic llenguatge que és vertaderament universal: la música.

Els alumnes van poder endinsar-se en aquesta fantàstica aventura que parla d’un viatge, el de l’amistat.
Art&Shock és una companyia lleidatana formada per gent amb molts anys d’experiència en la pedagogia de les arts.
S’interessen especialment per la cultura popular, ja que ajuda a entendre la identitat i l’evolució dels pobles.