Projecte SISME

La Gasol Foundation presenta el projecte SISME per generar hàbits saludables a les escoles. En aquest projecte Pau i Marc Gasol són els fundadors. I a la nostra classe ho estem començant a portar a terme.

L’objectiu és fomentar el desenvolupament físic, psicològic i social de nens i nenes i té com a missió la lluita contra l’obesitat infantil— i els bons hàbits saludables.
SISME té el suport de la Fundació Barça —fundació del Futbol Club Barcelona.

Una de les principals eines del projecte és la Guia SISME, que integra activitats formatives de promoció d’hàbits de vida saludable en el currículum escolar de l’assignatura d’Educació Física: són els hàbits de salut —activitat física, alimentació, hores de son i benestar emocional— en quatre planetes mitjançant els quals es promouen estils de vida saludable entre els més petits i les seves famílies.

Així doncs, hem iniciat aquest Projecte tan interessant.