Visita Bernat Erta Majó

El 28 de novembre passat, vam tenir el privilegi de rebre la visita d’un atleta excepcional, Bernat Erta Majó, un representant olímpic de la nostra pròpia ciutat. Els nens de 2n a 6è van gaudir d’una xerrada fascinant on va compartir les seves experiències i vivències com a esportista d’elit.

Va ser un dia extraordinari ple d´inspiració i aprenentatge per als nostres estudiants. Bernat no només ens va parlar dels seus èxits a l’àmbit esportiu, sinó que també va compartir les lliçons de vida que ha adquirit al llarg de la seva apassionant trajectòria. Els nens van escoltar atentament mentre descrivia els reptes superats i els sacrificis realitzats per assolir el cim de l’esport olímpic.

La interacció propera amb un atleta olímpic local va deixar una impressió duradora als nostres estudiants. Es va generar un ambient d’entusiasme i motivació que, sens dubte, impactarà positivament en les pròpies aspiracions i metes.

En nom de tota la comunitat escolar, volem expressar el nostre agraïment sincer a Bernat Erta Majó per prendre’s el temps de compartir la seva experiència única amb nosaltres. La dedicació a l’esport i el compromís amb els valors olímpics són una font d’inspiració per a tots nosaltres.

Agraïm a Bernat per recordar-nos que amb determinació, esforç i passió, tots podem assolir les nostres pròpies metes olímpiques a la vida!

Si voleu saber més coses, no dubteu en veure el vídeo.