Taller consumim icones

Aquest matí els alumnes de sisè hem realitzat un taller del consum d’icones. Actualment, l’alumnat estan immersos en un món digital, i el consum d’icones és una part integral de les seves vides. No obstant això, mentre exploren les xarxes socials, s’enfronten a diversos perills.

El principal és la manca de consciència sobre la privadesa i la seguretat en línia. Molts poden compartir informació personal sense entendre les conseqüències. Això pot exposar-los a riscos com el ciberassetjament i l’explotació en línia. També hi ha preocupacions sobre l’impacte en la salut mental, ja que poden sentir la pressió de comparar-se amb els altres i experimentar l’ansietat de l’addicció a les xarxes socials.

És essencial educar-los sobre la importància de la privadesa, la seguretat i el temps de pantalla responsable. Fomentar la comunicació oberta i proporcionar orientació constant poden ajudar-los a navegar de manera segura en aquest món digital.