PROJECTE NANOINVENTUM – STEAM

EL PROJECTE

Nanoinventum és un projecte que té com a principal objectiu incorporar la ciència i la nanotecnologia en l’ensenyament primari. Mitjançant la creació d’un curs dissenyat específicament per a les escoles, s’aconsegueix que l’alumnat es familiaritzi amb el llenguatge científic i cultivi la seva passió per la nanotecnologia.

El projecte es desenvolupa dins de l’aula, i està recomanat per a estudiants de cicle superior (de quart a sisè de primària). A més, es forma al professorat i es busca vincular l’aprenentatge amb el currículum científic de les escoles.

El curs de Nanoinventum es divideix en quatre fases que s’implementen durant el transcurs d’un trimestre:

• Formació  del professorat.
  • Maletí experimental Nanoexplora.
  • Creació i avaluació de maquetes de Nanorobots.
  • Fira de presentació final.

En totes elles s’apliquen les bases que sostenen aquest projecte: creativitat, innovació, educació, nanotecnologia, compromís, investigació i alumnat.

Durant varies setmanes els alumnes de sisè hem estat treballant en grups el projecte NANOINVENTUM.

Si en voleu saber més coses, doneu un cop d’ull a la web: NANOINVENTUM

A més a més, podeu consultar els següents vídeos i us fareu una idea de tot el que hem treballat durant aquestes setmanes.

TREBALL PREVI- MALETÍ

PROJECTES PER GRUPS DE TREBALL