FORMACIÓ DRON AL PROFESSORAT

Durant aquest mes de març el professorat de l’escola juntament amb la Universitat de Lleida hem estat fent formació DRONS.

Introduir els drones a l’aula pot ajudar al desenvolupament de les competències bàsiques de l’alumnat i reforçar l’ús de les TIC a classe. La seva versatilitat fa possible utilitzar-los a tots els nivells educatius i aplicar-se a diferents matèries curriculars.

D’altra banda, l’ús de drons contribueix a fomentar diferents competències com ara les intel·ligències múltiples o les habilitats creatives.

L’equip de mestres de l’escola donem les gràcies al Jofre, professor que ens ha fet la formació.