EXPOSICIÓ ORAL INTERCICLE – ANIMALS EXTINGITS

Els alumnes de 5è de primària aquesta setmana hem realitzat les exposicions orals a l’aula de cicle mitjà, concretament al grup de tercer de primària.

Durant el més de febrer per grups de 4/5 alumnes vam buscar informació d’un animal extinguit, una vegada vam recollir tota la informació necessària la vam pasmar en un LAPBOOK.

Durant les tardes de dimarts del mes de març i abril hem elaborat els LAPBOOKS.

Per posar fi a l’activitat de projecte dels animals extingits, hem preparat una exposició oral durant el mes de maig.

EL RESULTAT HA ESTAT TOT UN ÈXIT.

SI en voleu saber més coses, no dubteu en entrar al Hall de l’escola i xafardejar els nostres LAPBOOKS.