Escolta’m amb famílies

La xarrada que hem tingut aquesta tarda a l’escola Pràtiques 1 ha estat una experiència enriquidora de comunicació i conexió. Mitjançant el lema “Escolta’m”, hem construït un espai on les famílies han pogut compartir les seves perspectives, preocupacions i alegries. A través del debat respectuós, hem explorat temes rellevants per a la comunitat escolar, teixint vincles més forts entre nosaltres.

La pràctica de l’escolta activa ha demostrat ser fonamental per comprendre les diverses realitats que coexisteixen en el nostre entorn. A més, el moment del berenar ha afavorit un ambient més distès i propiciat converses informals que han reforçat el sentit d’unió i col·laboració.

En resum, aquesta tarda ha estat una mostra del poder transformador de la comunicació genuïna i de l’importància de sentir-nos escoltats i respectats en la nostra comunitat educativa.

Un sincer agraïment a la coordinadora del projecte Escolta’m per la sessió que ens ha brindat avui. La seva passió per l’ensenyament i el seu compromís amb el benestar dels nostres fills es fa evident en cada interacció.