Activitat Fundació Gasol

Aquest curs participarem del projecte SISME de promoció d’hàbits saludables. El projecte SISME forma part de les iniciatives de promoció d’hàbits de vida saludable de la Gasol Foundation, entitat sense ànim de lucre fundada pels germans Pau i Marc Gasol, que té com a objectiu reduir les xifres d’obesitat infantil i reduir les desigualtats socials en salut.
El passat divendres dia 11 de novembre, els membres de la Fundació Gasol ens van visitar, van estar durant tot el dia a l’escola realitzant diferents actuacions amb l’alumnat de 2n i 4t. A la tarda van acabar amb un berenar saludable i diverses activitats amb les famílies i infants per explicar els continguts del projecte.
BERENAR SALUDABLE
ACTIVITATS AMB LES FAMÍLIES I ELS INFANTS