38è Premi literari Jaume Barrull

El passat divendres 23 d’abril a l’escola vam celebrar Sant Jordi i com cada any es van repartir els premis del concurs Jaume Barrull.

Aquest curs 2020/21 s’ha celebrat la trenta-vuitena edició de manera presencial a l’escola al pati de l’escola i les famílies l’heu pogut seguir de manera Online

38é PREMI LITERARI “JAUME BARRULL”
El jurat qualificador d’aquest 38è Premi Literari “Jaume Barrull”, es va reunir el dimecres 21 d’abril de 2021 a les 17:30h hores de manera Online, per tal de valorar els treballs presentats i decidir, sota el seu criteri, els mereixedors dels premis.

El Jurat estava format pels següents membres:

Secció Cicle Mitjà

Secció Cicle Superior

Óscar Labat

Núria Sas

Ventura Begué

Esther Galera

Mireia Cava

Núria Serra

Marta Salla

Sònia Hidalgo

Júlia Guiu

Pilar Miralbés

Secretari: Emili Llauradó

Després de llegir, comentar i valorar els treballs presentats, es va acordar el següent veredicte:

• Premi alumnat de tercer.
    • Narració guanyadora amb el títol “La Laura i el món” – Autora amb el pseudònim  Nicky que correspon a la Isabel Quispe.
  • Premi alumnat de quart.
    • Narració guanyadora amb el títol “En Joan i les bruixes” – Autora amb el pseudònim DeGoBom  que correspon a la Fatima Marhoume.
  • Premi alumnat de cinquè.
    • Narració guanyadora amb el títol “El misteri de Londres” – Autora amb el pseudònim Luna Lovegood que correspon a la Irene Ribes.
  • Premi alumnat de sisè.
    • Narració guanyadora amb el títol “Una lluita d’il·lusions” – Autora  amb el pseudònim Mitja Lluna que correspon a la Paula Laukzemite .
  • Premi de Cicle Mitjà.
    • Narració guanyadora amb el títol “Una nit a la fira” – Autor amb el pseudònim Franki que correspon a l’Aaron García.
  • Premi de Cicle Superior.
    • Narració guanyadora amb el títol “La contaminació” – Autora amb el pseudònim Saturn que correspon a la Soraya Buwayev.

Emili Llauradó
Secretari del jurat

L’equip directiu de l’escola vol donar les gràcies a tots els professors, pares i alumnes implicats en aquest concurs i us anima de nou a participar en la propera edició. Moltes gràcies a tots per fer-ho possible